My photo
alostar, Malaysia
nursyazana ahmad shauki was born on 6february92.. faithful towards your near and dear ones..
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 19, 2010

maximizee!





hello peeps! ;)

 rineh nk citer bout frust mnonggeng n happie! ape yang frustnye?? halaaa ape lagik kalo bukan bout my weight.. haduyaiii sentuh bab neyh nana becomes weak taw! gurlz mna yang xmaw slim kn... tp tuh lar, skg da jd kt nana,nana xbrani lar nk timbang!!! tp nana dpt rsa im gain!! peeps around me had told bout it.. huwaaaaaa~~~ sdgkn da try diet till got gastric..
hmmm what shud i do? xley da lar nk jd STEWARDESS ngeeeee~~
tu la dlu sumeone told me jge bdn tuh,cntrol mkn jgn tdo bnyk sgt..haaahh see!!  :(
hopefully when cont my stdy at there i'll change my life like before i have
AMIN..


part frust mnonggeng da setel now bout heepiee laks...
heheheeee nana hepie bcoz tgk orang lain hepie,best sgt2 tgk mama gelak tadi :)
haha! smpai nk ********.. ngeee~!
mmg lucu lar smpai ke mlm kalo bley dy nk gelak jew
haha ni pn bru je diam tuh pn psal da tdo
kalo x,smpai dlm bilik nana dgr dy gelak
ape yg lucu sgt tuh xtaw la mlm ni...
petang td tuh kes adik buad lwk
skali ngn nana kena taw!
hehe mama ckp "hah,kakak pkul 4lebih dy bngun lar
bawak tongkoi bantai dya mai depan tv"
hehee tp mama yg gelak sowg2...
bhagia sggoh rineh...
*sbnrnya nana xtawu lar nk citer cenna, tp mmg bestt sgt tgk mama gelak rineh :)


                                                                              LOVEMUCHHH MUM!!

Saturday, October 16, 2010

little notice

        





  *Don’t waste time lingering over all that you could have and would have done. 
 Don’t spend your days thinking of how much better you could do;
don’t long for something that always will be out of your reach.
 Just live the days as they come.
 Wake up every morning and smile as normal day.
And when opportunity comes knockin on your door, don’t ignore it.
 Pull yourself together, and open the door. Let 'it' in.
u will be there with what u wish before*










                                                                                                                    
                                                                                                                           
                                                                                                

Wednesday, October 13, 2010

wishingg*

         
                                                  i    miss  you !!

  




huwaaaa!  miss him badly !!!


                          
HOPING  N  PRAYING TO U DEAR*