My photo
alostar, Malaysia
nursyazana ahmad shauki was born on 6february92.. faithful towards your near and dear ones..

Sunday, October 3, 2010

pink oktober *winkwink !

hello october!! :)
waaaa... xlmbt da nk mrantau ke daerah lain...heheh~
pzni msti agak biziee kan?
tapa2, ni pn untuk msa depan gak an..susah2 dahulu senang kmudian hari,cewaah!

semalam agak bizi sampai nk update blog pn ta sempat
semalam nana pegi dua openhouse,kelaz mama n umah maklong
mama la ajak pegi openhouse kelaz dya,g pun da lame nana ta pegi tadika tuh,asa rinduu sangat...
masa nana smpi tuh ujan renyai renyai,agak tak bez lar sbb ujan,abeh bsah..
elok elok ja smpai owang pakat tengok arah kami
uihhh agak cerink ar...haha!
nana ada dengar mkcik sorang tuh tnya "anak ke tuh?"
mama pn angguk lar, "dh besar dah,awat yang ni xekot muka nani"
mama kata "tataw,yang ni ekot sapa tataw"
huhu yela,nana sdar nana xcntik mcm adik nana,ala2 pakistan tuh ;)
dah abeh makan pew,mama nk p cari kain suit plak untk jmuan bla tataw
nana pn ikot la,last2 ta beli papown..haihh
ni angkara nk mngelat wat keja kt umah mklong la ni..haha

blik tuh tros pegi umah mklong,tolong la pew yang ptot
huhu agak penat lar sebab kena mengasuh.. haihh cenna la ada anak nnti.. muhaahaa!
da gatai daaaa...
semalam kna jaga 3 baby,tp bukan sekaligus la,gila kot centu..
first2 tuh jga sepupu,nahaiii buweh sggoh..
sabar je la jga anak orang,yg tuh 3taon dh kot
pztuh anak jiran plak,haha yang ni nana suka,ciutmiut..
besar nnti mesti nsem :) kehkehkeh..
mula2 tuh dya tak bapaa maw ngan nana,malu kot..heheh
pztuh mak dya pn da nk blik,sempat kiz pipi  n m****
haha bkn pa,kn orang tua2 kata mulut dorang bawu SYURGA :)

then, petang tuh mk sdara plak dtang,hehe ngtkn baby sapa, nana pn tataw bla yang tu 'kluaq'
COMELL sangatsangat! hehe baru bpa bulan ntah,tp badan smangat sggoh!
haha,kalo bawak blik umah abeh nana kerjakan ni,gomoigomoi la jwbnya :D
eh,heran gak yang nana jaga smuanya babyboy..
babygurl tadak la plak.. hehe tggu anak sniri la jwbnyew ;P

tapi kan,bangun ja rineh saket abeh 1 badan neh,maklumla jarang da wt keja berat2 neyh..
asanya sebab dukung baby2 tuh sama kot,mau nya tidak, smua badan smangat2..
haha!
btw u all CUTE sangat, jangan nakal2 tau!




LOVE MUCHMUCH!



No comments:

Post a Comment