My photo
alostar, Malaysia
nursyazana ahmad shauki was born on 6february92.. faithful towards your near and dear ones..

Monday, December 20, 2010

wishes2011 : hairrs

omg! dah hampir end of year
thankful to ALLAH still breathing  till now
(ayat ni pn dekat setngah jam nana tulis,terbantut jap coz parent geledah bilik,
 ceyh macam dok asrrma plak men spotcheck2 neyh)
oke bila dah hampir pghujung tuh mesti la ada azam baru kan
macam2 la kan azam tahun baru ley kita dengar
yang paling owang hafai skali ayat ni la "nak blajaq rajin-rajin"
haha tuh bg bdk skolah rendah kebawah la ekk
besala nama pun budak-budak
tapi nana pelik sket,tak tau la kot benda ni bru tlintas
kot-kot la pasni ada benda len ley wt azam2011 kan :)

ehemmm first wishes nana nak tkar hairstyle :)
tak salah kan even nana wear scarf
haha pkai la sgt enn...


                                                            *cenni pn oke kan?  suka tengok rmbut miley :)


                              *rambut cam lauren congrad ni penah wt temporary,rmai org tgor oke, tak taw nk wt cenna laaa



tengokla mana yang menjadi,dok aimed lama dah ni :P
tggu next wishes plak ek..

No comments:

Post a Comment